Certyfikat dla rzetelnych firm – nowoczesna forma promocji
Część polskich przedsiębiorstw szczyci się posiadaniem certyfikatów. Dotyczą one rzetelności w spłacaniu długów, kontaktów z kontrahentami czy obsługą klientów. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się nad tym, jak Twoja firma może uzyskać takie odznaczenie, ten artykuł jest dla Ciebie. Poznaj zalety, jakie niesie za sobą uzyskanie certyfikatu dla rzetelnego biznesu.
Kto może dostać certyfikat dla rzetelnej firmy?
Warunki przyznania certyfikatu różnią się w zależności od wystawcy. W Top Firma otrzymają go tylko przedsiębiorstwa, które mogą poszczycić się nienaganną opinią wśród kontrahentów i swoich klientów. Ten fakt zostaje dokładnie sprawdzony przez specjalny zespół. Procedura odbywa się na podstawie autorskiego systemu. Tylko biznes, który uzyska wynik pozytywny, dostanie swoje miejsce w katalogu firm. Certyfikatu zdecydowanie nie otrzymają przedsiębiorcy, którzy nie traktują odpowiednio dostawców lub konsumentów.
Dlaczego warto starać się o certyfikat dla rzetelnej firmy?
Certyfikat dla rzetelnej firmy to szereg korzyści nie tylko wizerunkowych, ale także biznesowych. Zarówno klienci, jak i kontrahenci zwracają uwagę na odznaczenia w szczególności, jeśli pochodzą one od zewnętrznych firm. Twoja firma stanie się bardziej wiarygodna, co w konsekwencji przełoży się na lepsze zyski.
Zawieranie kontraktów będzie jeszcze łatwiejsze
Po uzyskaniu certyfikatu dla rzetelnej firmy nazwa Twojego przedsiębiorstwa zostanie umieszczona na stronie wystawcy. Specjalnie w tym celu został stworzony katalog firm, w którym zostają umieszczone tylko podmioty cieszące się nienaganną opinią. W jaki sposób pomoże to Twojemu biznesowi? Kiedy będziesz chciał/a nawiązać współpracę z kontrahentem, ten dokładnie sprawdzi Twoją firmę. Z pewnością będziesz mieć lepszą pozycję negocjacyjną niż konkurencja, jeśli przyszły wspólnik znajdzie Cię na stronie wydawcy certyfikatów. To sprawi, że zawrzesz kontrakty na lepszych warunkach z firmami, z którymi chcesz współpracować.
Dodatkowa forma promocji wśród klientów
Opinie są aktualnie jednym z głównych czynników, który skłania klientów do zakupu. Wiadomo jednak, że te znajdujące się w Internecie często są fałszywe. Doskonale zdają sobie z tego sprawę prawie wszyscy konsumenci. Znacznie bardziej wiarygodne są certyfikaty dla rzetelnych firm wydawane przez profesjonalnych wystawców. Klient chętniej kupi od przedsiębiorstwa, które posiada takie oznaczenie niż od jego konkurenta. Top Firma umieszcza także adresy URL zweryfikowanych biznesów na swojej stronie, dzięki czemu lepiej pozycjonują się one w wyszukiwarce.