3 powody, dla których warto rzucić pracę w firmie i zostać franczyzobiorcą restauracji

restauracja

Covid-19 był testem warunków skrajnych dla każdego aspektu działalności restauracji  . Prawie  cztery na 10 restauracji w  USA są obecnie zamknięte, a wiele z nich zostanie zamkniętych na stałe w wyniku pandemii.

Jednak niepowodzenia branży w ciągu ostatniego roku nie powinny służyć jako ostrzeżenie, ale jako światło przewodnie. Franczyzy restauracyjne , które przetrwały burzę – te z najsilniejszą bazą klientów, najlepszym jedzeniem i najskuteczniejszą technologią – pozostają tutaj.

Chociaż patrzenie, jak restauracje na stałe zamykają swoje drzwi, jest przygnębiające, zachęca mnie prężność i innowacyjność branży w ciągu ostatniego roku. Popyt rynkowy jest kolejnym źródłem optymizmu. Rzeczywistość obecnej sytuacji jest taka, że ​​mamy taką samą liczbę osób oceniających opcje żywieniowe każdego dnia, jak przed wybuchem pandemii. Nic dziwnego, że obserwujemy, jak marki fast casual i QSR odnotowują wzrost sprzedaży w czasie, gdy cała branża boryka się z trudnościami.

Popyt na posiłki w restauracjach jest bardzo wysoki, a 83 procent respondentów w nowym badaniu National Restaurant Association zgłosiło, że nie jadają poza domem tak często, jak by sobie tego życzyli.

W świecie po pandemii restauracje będą miały niesamowitą okazję, aby sprostać zwiększonemu popytowi i wypełnić pustkę pozostawioną przez niedawno zamknięte restauracje. Dla doświadczonych inwestorów i chętnych do poszukiwania okazji tam, gdzie inni widzą niepewność, rok 2021 będzie „Rokiem Franczyzy ”.

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się nad zmianą kariery lub po prostu chcesz zdywersyfikować swoje portfolio biznesowe, oto trzy kluczowe powody, dla których warto kupić franczyzę restauracji:

1. Franczyza jest źle rozumiana – ale nie tajemnicza

Istnieje wiele nieporozumień dotyczących posiadania franczyzy restauracyjnej. Niektórzy inwestorzy uważają, że aby odnieść sukces, potrzebują doświadczenia w branży restauracyjnej lub że zakup koncepcji restauracji na wczesnym etapie jest zbyt ryzykowny.

W rzeczywistości franczyza jest dojrzałym biznesem, w którym procesy i systemy są zaprojektowane tak, aby minimalizować ryzyko i generować stałe zyski. Najlepsi franczyzodawcy restauracyjni wyposażają franczyzobiorców w jasną mapę drogową prowadzącą do sukcesu oraz w narzędzia do prowadzenia działalności – pomagając im zatrudnić doświadczony zespół operacyjny, zabezpieczyć pożyczki, ustanowić system księgowy i wybrać witryny. Większość marek posiada również entuzjastyczną sieć franczyzobiorców, którzy dzielą się najlepszymi praktykami.

Rick Fisher, odnoszący sukcesy franczyzobiorca, był dyrektorem ds. Sprzedaży IT bez doświadczenia w restauracji, ale pociągnęła go możliwość zarabiania pasywnego dochodu i generowania bogactwa poprzez franczyzę. Zainwestował w Five Guys Burgers & Fries, gdy była to jeszcze mała, wschodząca marka , a dziś posiada 10 lokalizacji. Jak mówi Fisher: „wiedząc, co wiem teraz , nie zawahałbym się przed podjęciem decyzji o wprowadzeniu marki na wczesnym etapie”.

2. To idealny czas na doskonalenie sztuki „błyskawicznego skalowania”

Po tym, jak potencjalny franczyzobiorca zakończy badanie due diligence i zidentyfikuje koncepcję o doskonałej ekonomice jednostkowej, powtarzalnych systemach i silnych referencjach franczyzobiorcy, może dokonać niewielkiej inwestycji i szybko zwiększyć skalę. Osiąga się to poprzez efekt kuli śnieżnej błyskawicznego skalowania – kiedy franczyzobiorca ponownie inwestuje wolne pieniądze z pierwszej lokalizacji, aby otworzyć drugą, i tak dalej, aby zwiększyć swoje zyski.

Korzystając z tej strategii, inwestorzy nie tylko generują znacznie większy strumień przychodów, ale mogą również sprzedać swój biznes z zyskiem, gdy osiągnie najwyższą wartość.

3. Dobra nieruchomość się opłaca

Nowe badanie przeprowadzone przez Deloitte sugeruje, że popyt na powierzchnie hotelowe, handlowe i biurowe może w ciągu najbliższych 18 miesięcy odnotować dwucyfrowy spadek aktywności najemców. Deweloperzy mają silną motywację do zapełnienia wolnych witryn sklepowych i są gotowi zaoferować elastyczne warunki najmu, aby przyciągnąć wyjątkowe koncepcje restauracji.

Franczyzobiorcy mają również atrakcyjne możliwości zakupu i konwersji niedawno zamkniętych restauracji. Ponieważ te lokalizacje mają już komercyjny sprzęt kuchenny, franczyzobiorcy mogą obniżyć koszty początkowe, szybciej otworzyć restaurację i uzyskać szybki zwrot z inwestycji.

Znalezienie odpowiedniej lokalizacji jest prawdopodobnie najważniejszym etapem procesu franczyzy, aw 2021 roku franczyzobiorcy będą mieli do wyboru bardzo pożądane lokalizacje.

Podsumowując

Covid-19 ujawnił elitarną klasę „przyszłościowych” sieci restauracji, które są liderem w branży dzięki swojej odporności, innowacyjności i przywództwie. Przedsiębiorcy powinni być pewni inwestycji w te odnoszące sukcesy marki i w pełni wykorzystać obecne siły rynkowe, aby sfinansować i przyspieszyć ich rozwój w 2021 roku.

Chociaż łatwo jest znaleźć powody, by powiedzieć „nie” – zwłaszcza w dzisiejszym złożonym środowisku biznesowym – przedsiębiorcy, którzy chcą skorzystać z okazji, odniosą w tym roku niesamowity sukces dzięki franczyzie restauracji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *