Leżaki reklamowe, czyli wypoczynek i reklama w jednym

leżak

Wiosną, gdy stopniowo robi się coraz cieplej, spędzamy coraz więcej czasu na świeżym powietrzu. Ławki w parkach i wszystko na czym da się usiąść, wypełniają się amatorami tej formy odpoczynku. Rozstawia się coraz więcej ogródków restauracyjnych zarówno w ruchliwych częściach miasta, jak i w parkach. To idealne miejsca do spędzania czasu ze znajomymi. Bardzo dobrze sprawdzają się leżaki. Spełniają one nie tylko funkcję wypoczynkową, ale stanowią także podłoże do reklamy. Dziś leżaki reklamowe są równie popularne, jak te zwykłe.

Leżaki i ich krótka historia

Leżak, to nic innego, jak krzesło służące do leżenia. Ich początków należy upatrywać już w starożytnym Egipcie, Rzymie czy Grecji. Wówczas używano ich przy stołach, w czasie spożywania posiłków i odpoczynku. W latach 60-tych XIX były używane głównie na statkach. Z pokładów statków przeniosły się na plaże, działki, baseny i w inne miejsca, stanowiąc idealną opcję do wypoczynku.

Leżaki buduje się najczęściej z drewna egzotycznego, jakim jest np.: eukaliptus, ze względu na jego trwałość i odporność na zmienne warunki pogodowe. Oczywiście używa się również innych rodzajów drewna, jak np.: sosnowe, czy dębowe. Produkuje się także leżaki z plastyku. Jednak leżak, w jego tradycyjnej formie składa się z drewnianego stelaża i materiału.

Leżaki reklamowe – relaks połączony z reklamą

Coraz więcej firm decyduje umieszczać swoje logo i grafikę na leżakach Stanowią one doskonałe podłoże reklamowe. Takie leżaki reklamowe możemy spotkać najczęściej w ogródkach piwnych, kawiarnianych, plażach czy na różnego rodzaju eventach. Nadruki umieszcza się zarówno z przodu, jak i z tyłu, by były dobrze widoczne dla przechodniów.

Firmy prześcigają się w tworzeniu różnych grafik zachęcających do odwiedzenia ich witryn internetowych, sklepów, czy po prostu do zakupu określonych produktów. Umieszczone na leżakach reklamowych kojarzą się z relaksem, wypoczynkiem, oderwaniem od codzienności, uwolnieniem od trosk, poczuciem komfortu i bezpieczeństwa.

Pomysł na dodatkowy dochód

Dochód z reklam to ogromna część wszystkich biznesów na całym świecie. Dobrze zrobiona reklama ma przyciągać potencjalnych klientów. Leżaki reklamowe, mogą stać się bardzo dobrym sposobem na dodatkowe pieniądze. Na leżakach wynajmuje się powietrznię reklamową. Pozwala to na wygenerowanie dodatkowego przychodu nie tylko wynajmującemu, ale i firmie, która się reklamuje.

W jednym ogródku piwnym, czy kawowym, może znajdować się wiele leżaków reklamowych z różnych branż. Chwytliwe kolory, grafika, napisy, jakość materiału, bezpieczeństwo i  wygoda użytkowania, wszystko to będzie miało wpływ na skuteczność reklamy i jej rozpowszechnienie. Taki leżak reklamowy można także sprzedawać komercyjnie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.