10 wskazówek dotyczących budowania i wzmacniania relacji biznesowych

biznes

Relacje są kluczem do sukcesu w biznesie. Musisz je tworzyć z partnerami biznesowymi, mentorami, klientami, dostawcami, a nawet innymi osobami z Twojej branży. Aby uzyskać wskazówki dotyczące tworzenia i wzmacniania tych relacji , zapoznaj się z poniższymi spostrzeżeniami członków społeczności małych firm online.

Rozważ korzyści płynące z mentoringu dla małych firm

Zawsze można się czegoś dowiedzieć o prowadzeniu małej firmy. Na szczęście jest wiele osób z większym doświadczeniem, które mogą udzielić pomocy. Osoby z dużym doświadczeniem mogą skorzystać na podzieleniu się swoimi spostrzeżeniami z innymi.

Znajdź silniejsze więzi międzyludzkie

Połączenia międzyludzkie mogą być budulcem udanego biznesu. Ale budowanie tych relacji i wzmacnianie ich z czasem wymaga pracy. W tym poście Rozważania Startup Professionals Martin Zwilling bada niektóre strategie, których możesz użyć do budowania silniejszych połączeń.

Użyj tych aplikacji do wideokonferencji

Wideokonferencje są ważniejsze niż kiedykolwiek w budowaniu i rozwijaniu relacji biznesowych. Ale jest mnóstwo różnych aplikacji do wyboru. W tym poście SmallBizViewpoints Harry Vaishnav wymienia i wyjaśnia cztery z najważniejszych opcji. A społeczność BizSugar wyróżniona dalszej dyskusji tutaj.

Poznaj sztukę satysfakcji klienta

Twoje najważniejsze relacje biznesowe to relacje z klientami. Utrzymanie ich w szczęściu może oznaczać różnicę między sukcesem a porażką. Tutaj właśnie wkracza sztuka satysfakcji klienta. Ivan Widjaya rozwija koncepcję w tym poście Biz Penguin.

Wspieranie współpracy międzyresortowej

Relacje w zespole również mogą mieć duży wpływ na sukces Twojej firmy. Czasami warto współpracować ze sobą pracowników z różnych działów. Więc powinieneś mieć proces, aby to zrobić. Ten post dotyczący Process Street autorstwa Molly Stovold zawiera wskazówki dla firm i liderów zespołów.

Uważnie rozważ swój biznesplan internetowy

Ponieważ wiele firm działa głównie w Internecie, Twoje relacje z dostawcą usług internetowych mają zasadnicze znaczenie. Zamiast po prostu korzystać z domyślnego planu, warto przeprowadzić pewne badania. Becca Williams wyszczególnia kilka rzeczy, na które należy zwrócić uwagę w tym poście na blogu Smallbiztechnology.com.

Transmisja na żywo z innymi użytkownikami Instagrama

Instagram niedawno zaktualizował swoją funkcję na żywo, aby umożliwić jednoczesne przesyłanie strumieniowe maksymalnie czterem użytkownikom. Może to być wyjątkowy sposób dla firm i wpływowych osób na rozwój sieci. Dowiedz się więcej o tej funkcji i jej potencjalnym wpływie z tego wpisu w czasopiśmie Search Engine, którego autorem jest Matt Southern.

Dodaj formularz kontaktowy do swojej witryny WordPress

Aby tworzyć efektywne relacje, ludzie muszą mieć możliwość łatwego kontaktu z Tobą. Formularz kontaktowy na Twojej stronie internetowej może być jednym z najłatwiejszych sposobów, aby to zrobić. W tym poście Kreatora blogowania Lindsay Liedke bada, jak dodać go w witrynach WordPress. Oraz członkowie BizSugar dzwoniły w wtrącił się tutaj.

Rozważ prawne aspekty tworzenia partnerstwa

Partnerstwo to oficjalna struktura biznesowa, w której więcej niż jedna osoba tworzy razem firmę. Nie chodzi tylko o tworzenie i wzmacnianie relacji biznesowych z partnerem. Należy również wziąć pod uwagę kwestie prawne. Nellie Akalp rozwija to w tym poście CorpNet.

Znajdź odpowiedni typ pracowników

Rozwijając zespół, możesz wybierać między zatrudnianiem tradycyjnych pracowników i freelancerów. Obie mają wady i zalety, dlatego ważne jest, aby pomyśleć o specyfice swojej firmy.